Efter regn kommer solsken..

Efter att ha ägnat helgen åt annat (öööh finns det annat än hästar??) och haft förbannat dåligt samvete för uteblivet hästeri tog jag tag i saken och drog mig bort till lilla ridhuset för lite tömkörning idag. Det gick både bra och dåligt. Lite spänd då det kommit in 3 feta duvor som flaxade omkring i taket på ridhuset och jag blev själv lite ofokuserad på uppgiften men vi fick till det ganska bra på slutet. Lite halvtaskiga fattningar men det var helt och hållet mitt fel.

Enjoy!
Bjussar också på ett klipp från flyingedagarna här i helgen..På tal om tömkörning liksom..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Näe precis, jag hoppas det!

2010-12-07 @ 10:12:06
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0