Kotten - uppföljning.

Några inlägg ner kan ni ju läsa om kotten jag hittade i min Lusernsäck från Krafft. Jag mailade in och fick ett mycket seriöst bemötande på en kanske inte lika seriös fråga. Nu har det iallafall landat ett brev i min brevlåda. Ett presentkort på en ny säck och en mössa. Vilken service. Kunde dom inte skickat ett täcke och några schabrak när dom ändå var igång ;-)

All heder åt krafft. Där känner jag mig väl bemött!



I övrigt är det snöstorm igen. Jag som tänkt rida ut. Vi får se vad som händer. Kanske att det klarnar upp..

God Morgon!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det var verkligen bra service :)

2010-11-29 @ 10:40:39
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: terese

Härligt med så många inlägg att läsa :)

Tack för gratulationen. Jodå någon LA ska vi nog ge oss på nästa säsong men det som jag har så svårt för är travökningarna... skumpar ju som en galning där ;D



Hur känns det i huset nu då? Har no kommit till rätta ännu?Kram



2010-11-29 @ 20:40:45
Postat av: Linda

Terese, Haha, det är bara att traggla på ;-)



Det känns bra, har kommit hyffsat till rätta, iallafall i stallet ;-)

2010-11-30 @ 08:00:16
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0