Varför...

...Lämnade jag vinterjackan hemma till förmån för en skruttig dunväst? Här i Skåne är det kallt utav h*vete och inte blir det bättre utav att det blåser helt galet.
Igår tog jag iallafall en tripp till Kristianstad för att leka med Anso, se hennes nya stall och klappa föl.
Efter vissa om och men visade dock Flamman upp sin ljusa sida och Anso kunde sitta upp och rida i både skritt och trav (Med mig hängandes i fegsnöret). Vi skämtade lite om hon kunde få dispens på dressyrbanan och få rida med ledare, Haha.
Passade också på att titta på 2 stall igår här i Flyinge. Det första hade jag nog kunna tänka mig att stå i men där var det tydligen fullt. Det andra var egentligen helt ok, men vissa rutiner, eller brist på rutiner störde mig. Det blir till att snoka vidare idag.

Kommentarer
Postat av: Annso

Hahahaha! Jäkla knashäst!

Rozzie tar det hela med ro i alla fall ;)

2010-10-03 @ 22:26:23
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: Irene

Lite action i kusen! Haha :-D



Jodå, träningen gick kanonbra! Tabben var jätteduktig! :-) Orkar du läsa detaljerna så står det ett helt referat i bloggen.

2010-10-04 @ 18:44:12
URL: http://tabbe.blogg.se/
Postat av: linda

Anso, Det där fölet har helt klart ett psyke att satsa på :-)



Irre, Kul att det gick bra, givetvis orkar jag läsa det, man är väl arbetslös ;)

2010-10-05 @ 08:06:15
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0