Lyckås-shoppning.

Imorse var det dags för lite shoppning. Man kan ju inte annat än att både hata och älska rea. Folk blir som besatta och det är ju inte svårt att låta sig dras med och handla både dittan och dattan som man egentligen varken behöver eller har råd med. Jag höll iallafall shoppningnerven i skinnet idag och nöjde mig med 2 utetäcken.
Ett Bucas Smartex med hals. Ord pris 2398kr och nu nedsatt till 1000kr
Ett Bucas turnout 200g. Kostade bara 350spänn. Ett riktigt fynd med andra ord.
Hjärtat verkade mycket nöjd med sina nya täcken.
Blir till att ladda om batterierna för imorgon ska jag och Jess fortsätta rean. Är på jakt efter ett transporttäcke, ett tunnare innetäcke, en lädergrimma och ett par ridbrallor. V får se vad vi kan hitta helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen nuså hittade jag hit med! =D

2010-09-25 @ 00:10:55
Postat av: Annso

Men vafan, jag skrev ju Annso!! Jeje, det var från mig iaf...

2010-09-25 @ 00:11:45
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0