3 dagars trimm..

Har masat mig bort till Granelund 3 kvällar i rad nu och fått till riktigt fina pass i ridhusen. Har ridit mjukt, fint och utan att sätta allt för stor press på henne. Det har fungerat klockrent och hon har varit så fin och trevlig. Det är alltid kul när man hittar knapparna och får en indikation på vilken förbannat trevlig häst hon kommer att bli. Det gäller bara att jobba vidare med det här nu. Planen är att fortsätta med dom här korta effektiva passen på banan och varva det med konditionsträning ute i buschen för att få lite flås. Har också åkt till Flädie och köpt tanten ett ofodrat regntäcke. Det är dags att täcka på och alla jag har sen tidigare är ju 145, vilket är för litet :-)
Nej, nu ska jag dega vidare, se Robinson, Hollywoodfruar och sen däcka för att vara pigg och glad till jobbet imorgon.
(Dags att fixa lite nya ridbilder till helgen!)

Kommentarer
Postat av: terese

Härligt att det går framåt :) Jag väntar med spänning på film!!!



Förresten hur ser det ut på lördag? Hade du haft möjlighet att hänga med till Sösdala? kram

Postat av: Irene

Härligt att det fortsätter gå framåt! :)



sv: jag har kvar den sadeln också, har skaffat en nästan exakt likadan sadel men kortare bara. :)

2011-08-30 @ 14:47:39
URL: http://tabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0