Yes ye yes!

Fick till ett grymt dressyrpass på banan idag. Tanten var helt med på noterna och stundtal hittade jag det gyllene dragläget mellan full fart och segtrav. Hon är onekligen en dam med mycket åsikter och jag lär känna henne lite bättre för varje dag. Galoppen kändes riktigt bra och jag kunde för några steg samla ihop henne innan hon självdog. Styrkan och orken saknas. Men det kommer bit för bit. Längtar lite tills vi flyttar hem till flyinge nu. Trimma och träna, slippa allt spartanskt med att göra iordning ute osv. Har så sjukt oordning på mina saker nu.
Hon får stå kvar 2 veckor till iallafall. Allt hänger på vädret.

Kommentarer
Postat av: Bänke

Fin bild! Gillar verkligen hennes mittbena :)

2011-08-03 @ 01:24:27
Postat av: Irene

Kul att det tar sig! :)



Ser ändå ut att vara ganska nedbetat i hagen?

2011-08-03 @ 21:51:31
URL: http://tabbe.blogg.se/
Postat av: terese

Härligt att det går så bra :D

2011-08-04 @ 09:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0