Flowers julklapp..

I Torsdags var jag och Irre på Härnösands enda (?) hästbutik. Karin Åberg heter den och har dom generösa öppettiderna  - varje torsdag 12-20. Hade dessutom fått tipset att man med en kupong fick valfri vara för halva priset.. Och vem kan motstå detta? Inte vi iallafall. Butiken var faktiskt helt ok, ganska liten lokal med väldigt mycket saker. Allt ifrån märkeskläder till träns och skötselprodukter. Det första jag snubblade över var ett superfint Stubbenträns som jag gärna skulle tagit med mig hem om behovet fanns. Men hur mycket jag än försökte motivera mig till det så har jag ju faktiskt ett välfungerande träns :-) Kollade bruna ridstövlar men min storlek var slut, funderade på ridbrallor men det känns så trist..

Irre köpte en ridoverall från MH och jag beslutade mig för att investera i en sadelgjord från Eric le Tixerant. Halvapriset baby!

Tog en dressyrgjord i strl 55 (har 65 i vanliga fall men denna ska ju vara rätt elastisk) och vi hoppas att tant ska gilla den.



Längtar faktiskt hem lite nu. Ska bli spännande att byta stall, åka på skidresa och börja trimma igen.


Kommentarer
Postat av: carolina {Tävlingar i bloggen}

Hoppas du får en riktigt god jul, önskar Asslatjejerna!

2011-12-24 @ 21:07:55
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Irene

Hoppas den funkar! Skitlyxigt med gjorden! :D

Haha, sitter du också och klurar på vad mer som kan slösas pengar på?!

2011-12-24 @ 21:59:29
URL: http://tabbe.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: ja men lite fräck ändå ;) inte min bild men de är från Alex boots , finns å måttbeställa på bl.a. GHS :)

2011-12-25 @ 21:26:15
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0