Jul jul stålande.. inventering..

Då var vi inne på sista veckan innan jul. Imorgon går bilen norröver och idag eller rättare sagt inatt är det inventering på jobbet. Spännande och faktiskt ganska roligt men det känns segt att sluta 03:00 för att sen ha morgon i stallet och sen sätta sig i bilen för att åka ganska exakt 100mil. Som tur är litar jag helt på Jess när det gäller att vakta och vårda min tant den här veckan och hon får en trevlig vilovecka.

Ju mer jag tänker på det ju mer börjar jag vänja mig vid tanken på att vi ska byta stall. Ångesten finns ju fortfarande där men den börjar ge med sig och nu känner jag att jag bara vill få det gjort och få Flower hemmastadd innan vi åker till alperna.
Nej nu har jag inte tid och sitta här. Katter ska badas, väskor ska packas, tvätt ska tvättas och matlåda ska förberedas.. God Jul alla vänner där ute. Ta hand om era när, kära och underbara pållar..

Kommentarer
Postat av: Irene

Men det blir kul att du kommer hit! :D

Vilken dag var det vi sa?

2011-12-20 @ 12:27:33
URL: http://tabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0