Önskelista inför Eurohorse.

Snart är det ju dags för en tripp till Göteborg och önskelistan börja ta form.
Än så länge är det detta jag ska spana lite extra efter:

Mias dressyrschabrak.

Min absoluta favorit. Så jäkla stilrena och funktionella utan en massa stora loggor och skit.

Sadelgjord 60cm.

Lätt svängd i mjukt läder.

Ledade stigbyglar.

Till dressyrsadeln. Gärna sprenger men inte BB. Svart gummi.

Dressyrträns. Svart m vitt foder

Halvbred nosgrimma. Ett måste.

Stigläder otöjbara

2 par. Nu är det slut på billigt skit som töjer sig.

Shaps (Dyon? Lamicell?)

Har spanat in på D och L och tycker dom verkar fina.

Kolla masken

Bunkra upp inför året.

Dressyrskydd. Vita.

Har en helt lista att klämma och känna på innan jag bestämmer mig.

Benlindor. Svarta, cream och marinblå

Say no more

Ridhjälm

Klassisk Dressyrhjälm. Helsvart.

Handskar

Ett par riktigt fina handskar skulle sitta fint.

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

jag vet inte om det är intressant, men jag har ett ljuslila och ett ljusblått mias dressyrschabrak som jag tänkt sälja :)

2011-02-05 @ 19:43:57
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: terese

smart med "handlelista" :) Jag ska spana efter ett par riktiga ridtrosor UTAN sömmar... livet som dressyrryttare är hårt och skav är svårt att undvika ;)

2011-02-06 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0