Vilken vecka.

Har det inte varit sulsår så har det varit sår på ben, ömma fötter och nu idag ett sår precis bredvid ögat. Det har varit hältor och helveten. Men idag fick vi rätsida på allt. Och Hjärt är ren som en nunna! Riktigt pigg idag när vi var ute i snöstormen. Skrittade bort till Granelund och travade några varv på utebanan. Mer hann jag inte innan snön kom som ett brev på posten. Som det blåste och snöade. Frös hela vägen hem.
Har ju fått boka om veckans dressyrlekton då han varit öm, men ringde K idag och det blir träning imorgon istället. Har ju inte hunnit göra mina läxor från förra gången men det är bara att traggla vidare. Måste se om jag hittar något rent schabrak. Det gäller ju att komma lite propra. Schabrak är något jag måste fiska fram pengar till inför Gbg. Det bara måste köpas.
Har dessutom blivit av med min post som hemmafru och börjar jobba på måndag. Dessutom vann vi budgivningen på lägenheten. Mycket som händer med andra ord.
Bilden är från i höstas på Dalsta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0