Vilovecka

Har Hjärt haft. i måndags var massören ute för att klämma lite på honom och han tyckte det var mycket skönt. Efter det fick han lite vila tills tandis kom ut i går och kollade tänderna som såg mycket bra ut. Idag hade vi alltså inga ursäkter kvar utan fick till ett riktigt fint pass. Jag måste bara lära mig att rida på mer framåt. Ska skriva en liten lapp och sätta på manken (det ska stå, rid framåt och titta upp för helvete). Kanske lägger upp någon filmsnutt senare men det är lite att bearbeta. Screenshot funkar ju ganska kasst men jag bjussar på några ändå.
Har plockat fram min gamla allroundsadel igen då det är den jag sitter bäst i. Så typiskt att när man väl hittat en dressyrsadel som ligger perfekt så kan jag inte sitta i den. Bara att leta vidare. Ska leta efter något utan djup sits och stora klossar. Jaguar har några modeller som är mer åt flatbackhållet. Kanske kan funka.
Så om Någon vill köpa en Isabell Werth i xvid(17" svart ) eller normal (17,5"brun)  bom (har 2st) så skrik till. Det går att byta järn och dom är luftstoppade.

Kommentarer
Postat av: Annso

Se där ja! =)

Så tjusigt! Och du pratade om att hans hals hade försvunnit...?

2011-01-15 @ 00:00:55
Postat av: Linda

Ja jag tyckte det. Men nu måste jag säga att den i allra högsta grad finns där. Och är rätt snygg faktiskt :-)

2011-01-15 @ 09:19:24
URL: http://xmyheart.blogg.se/
Postat av: Annso

Ja, han ser riktigt maffig ut! =)

2011-01-15 @ 19:38:36
Postat av: Irene

Snyggt! :) Videoklippen också, ni börjar bli ett stiligt ekipage! :-D



Undrar om det är lite placebo med sadeln för den ser ut att vara svår att hålla kvar rätt balanspunkt i (bakvikts-sadel). ;-)

2011-01-17 @ 16:40:02
URL: http://tabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0