Knorrmal..

Första dagen utan regn på typ 2 veckor. Yippie! Äntligen säger jag bara. Red en liten sväng på banan och hon knorrade ganska envist mellan varven för att i nästa sekund kännas supertrevlig. Jag får skylla mig själv, jag vet att jag lätt kräver lite för mycket än vad hon orkar i dagsläget men jag bättrar mig för varje pass. Hoppas verkligen vädret håller sig till imorgon också då jag är ledig!

Bänke var med och klämde av några bilder. Tyvärr blev de lite suddiga då kameran har börjat leva sitt egna liv.
Ifrågasätta är Flowwaaahhhhs ledmotiv..





Kommentarer
Postat av: johanna

Ser jättetrevlig ut, vad är det för nån?

2011-07-27 @ 23:40:33
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: terese

Glöm inte att du måste skicka in dina önskningar om vad flower förväntas göra på dressyrbanan minst två veckor i förväg - hon är ju ett sto :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0