Vart är sommaren..

Idag när jag stod och skrek efter hästarna i horisontellt regn längtade jag verkligen till sommaren. Men vem gör inte det när vinden biter i kinden. Fasen jag hinner inte riktigt med bloggen känner jag. Men lovar att bättra mig.
Sommar var det ja..
Annars är det mest fullt upp. Dressyrgjorden jag köpte i gbg var piss. Hjärt fick skav utav den första dagen. Funderar faktiskt på att lägga pengar på Eric le Tixerant-gjorden. den ska ju vara både tryckutjämnande och ligga väldigt bra.
Jag är så tacksam över min häst. Det borde alla vara över sina. Inget är självklart.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med, alla borde vara tacksamma!



Sommaren är nog långt bort tyvärr, det snöar hos oss idag..

2011-03-11 @ 07:58:51
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Irene

Härlig inställning! :-) Haha, idag är jag iallafall väldigt tacksam för min häst!



Jag har också funderat på Eric le Tixerant-gjorden, sordyr me den verkar värd pengarna. Själv tycker jag dock det funkar ganska bra med min billiga börjes-gjord och det är lite skillnad mellan 300 spänn och 1800! :-P

2011-03-13 @ 15:28:16
URL: http://tabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0