Mask..

Efter att ha varit ledig i hela 6 dagar var det rätt segt att gå till jobbet idag. Men jag måste erkänna en sak - jag tycker om mitt jobb och jag trivs med mina kollegor. Det är en riktigt skön känsla.
Igår trimmade jag i ridhuset med IM. Fasen alltså hon är guld värd. Precis när man sitter och fumlar lite i blindo hoppar hon in med en räddande lösning och guidar oss igenom allt. Känslan jag fick i slutet utav passet igår var ren rå-power, hon bara trampade på och var lätt som en fjäder med luftiga steg. Man blir så glad utav att ha en så fin häst. Hon gör mig otroligt lycklig.
Idag blev det vila för imorgon ska IM rida henne. Ska ta med kameran och se om jag kan filma en snutt.
Igår skickade jag ju in träckprov och idag fick jag det skrämmande svaret. Massa blodmask! Blir till att ringa vet på direkten imorgon så vi kan styra upp en liten avmaskning, man kan ju undra när det gjordes sist...

Kommentarer
Postat av: Irene

Shit, det var inte lite blodmask det!! Har du beställt odling?



Vad skönt att ha hjälp och pepp i ridningen hemma till vardags! :) Guld värt! Kul att det går så bra!

Ser fram emot filmklipp! ;)



2011-09-14 @ 11:56:22
URL: http://tabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0