Med smak utav tävling...

Igår åkte jag och Bänke upp till Hässleholm för att haka på dressyrtävling i sösdala. På vägen upp hamnade vi mitt i en trafikolycka där en man hade kört av vägen och vimsade runt sin rykande bil i diket. En annan bil hade stannat på behörigt avstånd och jag blev lite lack varför ingen hade gått fram. Bänke fixade det praktiska och jag sprang fram till mannen, fick bort honom från bilen, sa åt honom att sätta sig ner och försökte prata med honom. Han blödde i ansiktet och på händerna och var väldigt chockad. Man kan ju aldrig veta om han hade några osynliga skador så jag försökte bara prata med honom tills ambulansen kom. Fullt pådrag med 2 ambulanser, brandkår och polis blev det. Vi packade in oss och åkte vidare. Hoppas verkligen det gick bra för honom.
Terese red iallafall en LB:1 och det var riktigt spännande att vara på en tävlingslats igen. Det var ju ett par år sen sist och jag hoppas verkligen jag och tanten kan klämma oss igenom någon LB till våren :-)
Superkul att se och Aladdin är verkligen en jättetrevlig häst!

Kommentarer
Postat av: johanna

Snygg pålle

2011-09-04 @ 13:50:05
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Ullis

Vilka fina bilder du tar.

2011-09-04 @ 15:42:30
URL: http://hisan.se
Postat av: terese

Satan i gatan vilka fina bilder det blev :D



Bara ring när det är din och blommans tur så kommer jag på studs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0