Myspys i juletid...

Givetvis är all snö borta och julen blev grön, regnig och trist. Igår var det halt och is överallt så jag skrittade ut en timme med E på asfaltsvägarna. Vi satt och snackade skit och bara myste. Idag drog vi ihop halva stallet för en uteritt. Jag hade spanat in en ny ridväg som ingen hade testat och det var en helt ok runda. Lite blött men vi travade på en bra bit och underlaget var så pass att vi kunnat galoppera också om det inte vore för pigga glada hästar som for åt alla håll :-) En utav dom viktigaste faktorerna med hästeriet för mig är att ha vänner omkring mig. Och vi trivs kanon i stallet nu. Tant går som en klocka och det finns alltid någon att trimma med om så önskas :-)






Kommentarer
Postat av: Irene

Mysiga bilder! :)

sv: ni hade gärna kunnat få en del av vår snö, vi har ändå för mycket för att det ska gå att göra så mycket med den. :/ igår fastnade jag i snön vid ridhuset, 4dm drivsnö för att det inte var plogat på ett dygn. :P

2012-12-26 @ 15:55:59
URL: http://tabbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0