Dressyrträning?

Tack för alla vettiga kommentarer till förra inlägget. Sen jag skrev det har jag tömmat henne en dag och ridit 2. Fick lite hjälp utav Eva igår med ridningen och man behöver verkligen någon som kan se allt med objektiva ögon ibland. Fick till en riktigt riktigt fin känsla igår och jag tror att jag hittat en ände i mitt trådnystan att börja jobba med. Kul. Har också bokat in mig på en dressyrträning för Evas tränare Åsa som kommer till stallet i helgen och kör både lördag och söndag. Med tanke på det hutlösa priset utav 600kr / 45min (Nu åker hon visserligen från andra halvan utav Sverige) så blev det inte båda dagarna utav jag knyckte sista tiden på lördagskvällen. För vad kan man bättre ägna en lördagskväll åt än att träna dressyr..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännade med träning för en ny tränare & jag håller med dig, vad kan vara bättre än att ägna lördagskvällen åt att rida :)

2012-02-16 @ 11:00:04
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Irene

Haha, jätterolig bild! :D Man känner igen sig!



Räknar med rapport sen när du tränat för Åsa! :)

600kr/45 min är ju ändå rätt normalt om det är en BRA tränare, jag betalar 600kr/30 min för ena och 800kr/30 min (+ dyrare uppstallning) för den andra, ändå tycker jag det ger mer för pengarna än om man provat för någon mycket billigare emellanåt! :P

2012-02-16 @ 14:43:39
URL: http://tabbe.blogg.se/
Postat av: terese

Kul med dressyrträning men jisses vad dyrt. Hoppas hon är bra :D

Postat av: Jossan

haha, den bilden är ju helt underbar xD



sv:

Tack så mycket :D

Ja det är helt underbart att kunna rida till musik, dock fungerar bara 2 av 4 högtalare ;)

2012-02-17 @ 20:26:43
URL: http://www.dressyrnissen.se
Postat av: terese

När kommer rapporten från dressyrträningen då? Nyfiken ju :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0