Min surtant!

Jag visste att det skulle komma. Flowet måste alltid ta slut, det är en del i utvecklingen. Idag var tant trött och sur. Troligen träningsvärk efter senaste veckans fantastiska pass. Joggade i 40min. Försökte göra det så kravlöst och lösgjörande jag bara kunde. Inte mucka, inte bråka. Vi har alla våra taskiga dagar och behöver behandlas därefter. Avslutade med en galopp ute på fältet, och det passade tydligen tant bättre då hon både bockade och sparkade bakut ett par gånger.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Irene

Stiligt! :) Låter som att det hänt en del med dig också!

2012-08-01 @ 19:29:47
URL: http://tabbe.blogg.se
Postat av: Steff

Du har allt en bra fin surtant du! :)

2012-08-14 @ 09:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0