Späck..

Herregud så fet Flower har blivit iår. Det känns tragiskt att hon rullar runt och flåsar när man rider. Orkar knappt bära runt på fläsket. Minst 50kg för mycket.  Trots det var hon jättetrevlig att rida igår. Man känner ju att hon tycker det är jobbigt att bära runt på sig själv, och ingen utav sadlarna ligger bra heller. Blir till att ut och intervall några veckor så magen sugs tillbaka :-)


 
 
Någon som kan hjälpa mig med problemet att jag inte kan ladda upp bilder? Jag blir så lack över att det inte fungerar... 

Kommentarer
Postat av: Arizona

Fin blogg. :)
Jag har uppe en fråga på bloggen nu ;
Varför blir någon arg om någon har snackat skit om en, när man själv snackar skit om andra?

,Vad tror du att svaret är?
:)
Puss!

2012-07-01 @ 14:37:06
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0