Superinspirerad..

Det spelar ingen roll om det är Eslövs lokala ponnydressyr eller Falsterbo jag åker till, men när jag kommer hem är jag alltid supertaggad inför ridningen. Idag var det en ganska trött, gammal och tjock tant som joggades 30min i ridhuset.. Ökade och minskade volterna, red serpentiner, övergångar och tempoväxlingar. Slutade med galoppfattningarna från skritt och idag satt dom utan sura miner. Duktig donna!
Tyvärr är det lite dött i stallet just nu. Skulle gärna ha någon att rida tillsammans med, diskutera och inspireras utav. Jag tror jag skulle komma betydligt längre med min ridning om jag stod någonstans där det var lite mer drivna hästägare. Men men. Vi får hålla till godo med det som finns. Vi har det roligt på egen hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0