En ledsen tant..

Flower är helt. Igår när vi skulle gå in i ridhuset hände något och när jag vände mig om för att stänga dörren stod hon och höll upp vänster fram :( Förhoppningsvis har hon bara slagit på sig men linkade motvilligt omkring och tyckte synd om sig själv. Lindade över natten och i morse var hon faktiskt lite bättre. Lindade om och får se ikväll hur status ser ut. Kan ju vara så att man måste ta ett ultraljud för att utesluta blödningar. Typiskt så här inför semestern och ett dåligt omen är att det på onsdag är exakt ett år sedan vi fick ta bort Hjärt :(
Jag vill bara sätta mig ner och lipa. Orkar inte med fler förluster just nu.
Hon fick gå kvar ute hos sina vänner då hon inte kan stå inne själv och är så harmonisk i sin snälla flock.
Några bilder från imorse:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas hon snabbt kryar på sig

2012-06-18 @ 17:18:16
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: jossan

Fantastiskt fin häst!

sv: Ja visst gör det!

2012-06-22 @ 19:14:34
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0