Trött häst och tröttare matte..

Igår var både jag och pärlan lite smygsega. Skyndade mig från jobbet för att hinna ut i friska luften en liten sväng innan det blev mörkt. Skrittade iväg till klätterbacken och knatade 3st intervaller vilket tog ca 15min och vände sen hemåt för att jogga ytterligare 15min på utebanan i kvällssolen. Blev bara stora mjuka bågar under lättridning med fokus på att hon skulle kännas mjuk och framåt i en rund form. Vi både var rätt sega och jag upplever att pälsfällningen/sättningen utav sommarpälsen tar väldigt mycket energi. Men hon gör sitt bästa och pinnar på..
Vill inte.. Matte måste vi?..

Kommentarer
Postat av: Irene

Stackarna, loj av solen och varm i pälsen som inte försvunnit än! :P

Mysigt med klättring! :)

2012-03-22 @ 10:31:51
URL: http://tabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0