Jag vet jag är kass..

Det här med att hinna uppdatera går sådär. Jag lägger hellre tid på att följa andras bloggar nu än att uppdatera min egen. 

Hösten är ju här och det innebär ju regn, regn, mörker, regn och mer regn. Har börjat fila på lite lösningar inför vintern då vi inte har ridhus större än att longera/tömköra i. Blir troligen att traila till något närliggande ridhus iallafall 2 dagar i veckan. Fungerar underlaget för min oskodda pålle kan man ju trimma på fälten så länge det inte är för hårt/halt. Har också förhoppning att utebanan ska hålla så länge som möjligt.
Jag hoppas verkligen på en kort vinter med mycket snö och fina soldagar. 
 
 
 
Något nytt i vår vardag är att vi tagit upp dressyrträningen igen. Har hittat en tränare som både jag och min häst verkligen klickar med. Motivationen är på top och jag är så stolt över min fina lilla häst. 
Nu gäller det bara att härda sig igenom höstens pissmånader utan tappade sugar.

En fördel med hösten är alla mysiga pysselkvällar i stallet. Jag älskar när vinden viner utanför och man står inne och pratar livets gåtor med en mjuk lurvboll..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0