Trim i dagarna 2.

Både igår och idag har jag trimmat tant på banan. Igår var hon rätt missnöjd. Hon gillar inte att behöva bli riden istället för att få gå ut i hagen med sin vänner. Jag kan ju inte precis påstå att jag äääälskar att vara i stallet kl 07:00 jag heller.
Fick inte riktigt till den där känslan jag söker utan det blir rätt mellanmjölk.
Idag däremot, idag var hon kalasfin! Har fortfarande svårt med att korta henne i vissa lägen men bjudningen har verkligen kommit fram och hon är med på noterna! Fick till en sån fin trav do sista 5min så jag bara satt jag flinade. Det är så häftigt. Även galoppen var värdig namnet idag. Hoppas hon är så här fin på torsdag. 

Imorgon väntar en lugn tur ut och på torsdag är det träning. 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV ja den finns i svart i butiken:) http://www.tophorse.se/joulesjackaphillimore-p-715.html

2012-10-26 @ 22:04:48
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0