Nu är hösten här...

Nu börjar temperaturen sjunka lite och dom skånska pissvindarna infinner sig. Hösten är på antågan. Fördelarna är att det är vackert och lite svalare. Nackdelarna är ju att sommaren är slut.
 
Hakade på tansporten till stallet idag för att lastträna. Själva lastningen är ju inga problem men jag skulle vilja kunna lasta henne ensam för att inte vara så beroende utav andra i vinter. Vi har ju inget ridhus. Vi gick in tillsammans 4ggr och åt ett äpple.

Rastade sen tant en liten repa idag på stubben mellan regnskurarna och hon skötte sig fint. Tänk att för bara ett år sedan flippade hon på öppna ytor. Blev jättestressad, reste sig, visade flyktbeteende och var väldigt väldigt osäker och ovillig. Nu är problemet ett minne blott och vi njuter för fullt utav uteridningen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket jobb du gjort med henne, ser superhärligt ut

2013-08-13 @ 22:21:32
URL: http://walkyria.blogg.se
Postat av: Irene

Vad kul att hon har blivit så duktig ute! :D

Bilder kommer säkert! Just nu har jag inte ordning på kamera, sladdar osv sen flytten, och inte hunnit lärt mig nya mobilen än! ;)

2013-08-14 @ 02:09:30
URL: http://tabbe.blogg.se
Postat av: Emelie

Åh, vad härligt!

2013-08-16 @ 10:01:24
Postat av: Ann-Sofie

Åh, jag har inte läst bloggar på länge. Helt missat din film!
Superfin är hon! Duktiga :)

2013-09-25 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0