Myspys.

Ägnat 1,5h utav den krispiga dagen på en härlig uteritt i gott sälle. Glada hästar och solen i ögonen. Vi skrittade bort till knästorp och korsade bron för första gången. Avsuttet då tant tvekade lite och jag ville att hon skulle få en bra upplevelse och få chansen att titta lite. Vi fortsatte längs med ån tillbaka. Tyvärr är det ju ganska hårt ute men på beträdorna är det ju fruset gräs och bitvis helt okej för lite snabbare gångarter. Dessvärre har ju ridbanan frusit så något banjobb kan man ju drömma vidare om.. Måste verkligen ta tag i den här lastträningen nu så jag slipper vara bunden att ha med mig någon när det vankas ridhusridning.


 

Kommentarer
Postat av: Irene

Hann dom inte sladda banan innan det frös? Platta frusna banor brukar ju vara kanon annars! :) Bara man inte rider så hårt/fort.
Känns som ett annat land när man ser dina bilder, här har vi lite snö tycker jag, men det är ändå ca 4dm! haha!
Hoppas det går bra med lastträningen! :)

2013-01-14 @ 14:20:38
URL: http://tabbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0