Pissiga mörka kvällar...

Jag är inget fan utav regn. Och speciellt inte regn när det blåder och är mörkt. Jag tror inte min häst är det heller för hon vill verkligen inte följa med mig ut på tur när det regnar. Hon har stått 2 dagar i rad nu pga utav vädret så idag blev det lite jogg på banan. Där var det full ös med en stallkompis som hoppade och en annan som hade lite problem med sin häst. Stallägarens man sägade träd och grannen körde runt med traktor på sin gård. Flower visade sig från sin bästa sida (hmm) och började stirra runt och spärra upp gloögonen till max. Hon bjöd på vartenda hinder vi red förbi men hon börjar kunna lägga band på sitt sinne och skötte sig fint. Det är bara att låta henne glo och göra det bästa utav situationen :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

November/december är verkligen DÅLIGA ridmånader!

2013-11-30 @ 22:13:08
URL: http://walkyria.blogg.se
Postat av: Irene

Usch för mörkt och ruggigt! :P
Duktigt att hon kunde sköta sig!

2013-12-01 @ 02:08:21
URL: http://tabbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0