Morgntrim..

Igår jobbade jag 9.30-19 och drog ut på en löprunda när jag kom hem. Efter det ska det ju duschas, fixa matlådor, klappa katter, vattna plommor, mata fiskar osv och dessutom hinna isäg i vettig tid. När klockan ringde 06.15 imorse var jag som en zombie.. Körde bil nästan i sömnen till stallet (tur det bara är 3km på en liten byaväg). Var så sugen på att bara mocka och sen åka hem och hinna sova någon timme till innan jobbet men eftersom står hoppträning på schemat imorgon så fick man ju dra sitt strå till stacken och trimma en stund på banan. Motivationen har jag verkligen nu för tiden, det är bara vissa mornar som är så sjukt tunga :-)
 
På banan stod det några hinder och tants fokus låg mer på dom än på mig men hoppa skulle vi ju inte. Perfekt att sitta och snirkla runt dom, rida öppnor, slutor, serpentiner, samla samla osv.. Nyttigt!
 
Nu sitter jag i soffan med en stor kopp kaffe och vilar upp mig inför ännu en jobbkväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0