Shopping när den är som bäst...

Har under en tid spanat in ett par ridstövlar från MH över nätet och när jag för en månad sen såg dom live på Landäng var jag bara tvungen att testa! Tyvärr var den vanliga storleken lite för stor i vad och vrist så bad dom beställa hem en smalare och någon cm högre. Idag var då dagen D så jag och Carro drog väg för att testa skönheten. Den satt som gjuten och ingen var ju gladare än jag när jag upptäckte att jag missuppfattat priset med 1000spänn - åt rätt håll. Dom fick givetvis följa med hem. Köpte också ett par oskodda ridbrallor vilket egentligen inte är min melodi men så skönt så här när det börjar bli varmare ute. Carro köpte exakt samma modell och storlek men knep dom i färgen "kit" vilket jag också hade tagit om det funnits 2 par. Tjejen skulle se om det gick att beställa hem fler :-)
 
 
 
 
Tant har vilat både igår och idag pga utav stormen. Hon hatar kasst väder och vi har ju inget ridhus så det har fått bli stallmys istället.
 

Kommentarer
Postat av: yllefilt.blogg.se

Snygga

2015-04-14 @ 07:33:50
URL: http://yllefilt.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Har också spanat på dessa stövlar på nätet och blivit väldigt sugen.

Vad betalade du?

Svar: 2999:- Har suktat länge och när jag nu fick till storleken så bra så var det ju bara att slå till. I Tidigare stövelköp har jag aldrig hittat något som passat utan fått specialbeställa..
xmyheart.blogg.se

2015-04-19 @ 18:54:22
URL: http://birgittshastsida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0